Not known Factual Statements About ماسک صورت با ماست

Wiki Article

علاوه بر آن این محصول باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود و از آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مواد به کار رفته در ترکیبات این کرم دایمتیکون است. این ماده موجب رطوبت رسانی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های پوست می‌شود. همچنین دایمتیکون استفاده شده در این کرم موجب آب رسانی و بازسازی سلول‌های پوست می‌شود.

صابون گیاهی لدورا حاوی عصاره و گیاه اسطوخودوس با ترکیبات موثر و منحصر به فرد خود یکی دیگر از محصولات برند لدورا است که برای مرطوب سازی، تمیز کردن و ضد عفونی کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفظ ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست، ضد التهاب و تسکین دهنده پوست، محافظت در برابر رادیکال های آزاد

کرم پودر لدورا برای صاف، یکدست کردن، شادابی و از بین بردن چروک پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول یکی از مهم‌ترین محصولات آرایشی است که برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت استفاده از این محصول تمامی ناهمواری‌ها، لک‌ها و منافذ پوست شما پوشش داده می‌شوند و در نهایت به پوستی یکدست و صاف می‌رسید.

برای تولید این کرم از ناب ترین و مؤثرترین مواد طبیعی (ارگانیک) تشکیل شده است.

لِدورا به وسیله کارشناسان داخلی تولید و در بسته‌بندی قشنگ، پایدار و منحصر

اسیدهای آمینه مورد نیاز پوست برای سلامت و ماسک صورت برای جوش تقویت و تغذیه پوست می باشد و در افزایش ساخت پروتئین و کلاژن موثر است و باعث کاهش روند پیری می شود. 

این ماسک عالیه پوست رو نرم و لطیف میکنه و به صورت عمقی پاکسازی میکنه

این ماسک انار را به طور یکنواخت روی تمام صورت و گردن مالیده و بگذارید تا خشک شود.

ماسک انار پوست آسیب دیده در معرض آفتاب را ترمیم می کند و آن را تسکین می دهد. در ترکیب با آب لیمو، پوست را روشن می کند و در عین حال آن را مرطوب می کند.

اسید لاکتیک موجود در ماست برای پوست بسیار مفید است و جای زخم ها و رنگدانه ها را از بین می برد. انار همچنین برای کاهش لکه های تیره و بازگرداندن درخشش طبیعی پوست به خوبی عمل می کند.

روش دیگر استفاده از سرکه‌ی سیب، مخلوط کردن آن با آب و روغن درخت چای است. به کمک این مواد نیز می‌توانید از دست آکنه‌ها و جوش‌ها خلاص شوید:

وجود مواد خاص در این صابون به داشتن پوستی جوان، روشن و شفاف کمک می کند.

Report this wiki page